Du er ikke logget på.

Kære gæst, velkommen til Spur 1 Gemeinschaftsforum. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

02.12.2018, 11:49

Probemonat bei ebay plus kündigen ?

Hallo , obwohl es nichts mit unserem Hobby zu tun hat , würde es mich interessieren , ob jemand weis wie man den Probemonat bei eBay plus kündigen kann ? Google und andere Suchmaschinen konnten mir nicht weiterhelfen von daher stelle ich hier die Frage .


Besten Dank im Voraus


Timo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bummelzug" (02.12.2018, 12:00)


2

02.12.2018, 11:59

Probemonat bei ebay plus kündigen ?

Hallo , obwohl es nichts mit unserem Hobby zu tun hat , würde es mich interessieren , ob jemand weis wie man den Probemonat bei eBay plus kündigen kann ? Google und andere Suchmaschinen konnten mir nicht weiterhelfen von daher stelle ich hier die Frage .


Besten Dank im Voraus


Timo

Indlæg: 370

Geografisk placering: Metronom-City Niedersachsen

Beskæftigelse: Freiberufler

  • Send privat besked

3

02.12.2018, 13:20

Hallo,
wie wärs damit:
E Bay Plus kündigen
Das war mit Stichworteingabe ein "Sekundenspiel".
Zum Schluss als Star Wars Fan von mir noch ein Yoda-Zitat: "Geduld haben Du musst".
Gruss
Jan

4

02.12.2018, 13:47

Hallo Jan ,das habe ich bereits ohne Erfolg probiert .

  • wcf.user.profile.verified

Indlæg: 505

Geografisk placering: Wo man keine Flughäfen bauen kann

Beskæftigelse: ja

  • Send privat besked

5

02.12.2018, 16:33

Hallo,

um helfen zu können, brauchen wir eine nähere Beschreibung, wo es klemmt.
Hast du per App und oder Website probiert?
Sonst kann man auch nur raten.
Funktioniert das nicht?

Peter

P.s.
Hier ist eine große Gruppe die Problme mit der Kündigung hat

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Peter Prinz" (02.12.2018, 16:42)