Du er ikke logget på.

Kære gæst, velkommen til Spur 1 Gemeinschaftsforum. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

09.12.2009, 17:55

Schienenbus Märklin

Mußte nicht sein. Mache ich nie wieder.
Gernot Meyer

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Gernot Meyer" (09.12.2009, 18:22)


  • wcf.user.profile.verified

Indlæg: 404

Geografisk placering: Nähe München

Beskæftigelse: Fachjournalist

  • Send privat besked

2

09.12.2009, 18:16

RE: Schienenbus Märklin

Lieber Herr Meyer,

das Forum ist m.E. bereits jetzt durch die vielen Threads recht unübersichtlich - musste es unbedingt sein, dass Sie nochmals einen neuen Pfad für den Schienenbus eröffnet haben - ein paar Beiträge tiefer gibts unter VT98 bereits reichlich Beiträge - dort wäre Ihr Kommentar Kommentar sicher ebenso gut aufgehoben gewesen!

Lieber Forenmaster, bitte meinen Beitrag löschen und den Beitrag von Gernot Meyer in den ganz normalen VT98-Pfad einbauen!!!

Ich denke, das das im Sinne aller Forumsteilnehmer ist!

Mit besten Grüßen

Peter Pernsteiner

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Peter Pernsteiner" (09.12.2009, 18:20)